Pagina's

woensdag 25 maart 2020

Doe vooral waar ge goesting in hebt!

Het lijkt eeuwen geleden dat ik hier nog wat postte. De tijd gaat snel...
Bloggen vraagt tijd. En schrijverstalent. En goesting. Van geen van allen heb ik overschot, vandaar dat ik besloten heb om hier even niets meer te posten. This blog is on hold! "Snelle" sociale media, dat is mijn ding, zo heb ik ontdekt. Fotootje plaatsen, hashtagjes erbij en klaar. 
En dus zal ik voorlopig mijn creaties op die manier tonen, via Instagram en Pinterest. Je kan me volgen én bereiken via Instagram/linskitsch of Pinterest/linskitsch! 

Groetjes, Lin



1 opmerking:

  1. ดาวน์โหลด joker123 เกมสล็อตออนไลน์ที่กำลังเดินทางมาแรง Pg ด้วยต้นแบบเกมที่นำสมัยเล่นง่ายสล็อตโจ๊กเกอร์ เปิดให้บริการเกมสล็อตเยอะมาก เครดิตฟรี สล็อต เว็บไซต์ตรง โบนัส 100%

    BeantwoordenVerwijderen