Pagina's

zaterdag 7 februari 2015

Babyborrel

Baby Leon werd in november geboren. Ik maakte toen dit geboortegeschenkje. Binnenkort mogen we naar zijn babyborrel en zal ik opnieuw zelfgemaakte spulletjes meenemen voor de kleine man. Ik maakte een berig babyjasje, flex-te wat t-shirtjes in hetzelfde thema, en stopte dit alles netjes in een gepersonaliseerd koffertje.










Patroon jasje: Zo geknipt
Tricot jasje: Kiwi Fabrics
Teddy voering jasje: Nostex
Kam snaps: Kamsnappers.be
T-shirtjes: Hema
Flexfolie en vinyl: Creabest
koffertje: Bollieboom

16 opmerkingen:

  1. Wat een bereleuk cadeau zeg! Ik ben ook helemaal weg van dat stofje.
    Ik ben zeker dat ze daar héél blij mee zullen zijn :-)

    https://xohanax.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nog even afwachten, maar blije mensen, daar doen we het voor, hé! :-)

      Verwijderen
  2. Prachtig jasje en de andere cadeaus zijn ook zeer leuk! madebylot.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en tof om te geven maar nog leuker om te krijgen volgens mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel, k hoop dat de mama en papa van Leon er ook zo over denken, volgende week mag ik het afgeven :-)

    BeantwoordenVerwijderen