Pagina's

zaterdag 29 november 2014

Roze en een vleugje goud

Met de feestdagen in het verschiet heeft de goudkoorts ook hier toegeslagen. Paspel in goud, biais in goud, gouden flex,... het werd allemaal al in huis gehaald. De komende weken wordt kouder weer voorspeld, tijd dus voor wat sweaters. En vermits de prinses nog steeds in haar roze periode zit, combineerden we dat roze met een vleugje goud.





Patroon: Ottobre 1/2014
Roze sweaterstof: Stoffenspektakel
Gouden biaislint: Veritas
Gouden paspel: Thailand
Gouden flexfolie: Bea's hobbyplaneet, figuurtje: silhouette studio



12 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super !!
    Maar ik ben dan ook nooit mijn roze prinsessenperiode ontgroeid ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, geweldig! Als mijn dochter dit ziet, wordt ze gek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaaaaaaaaaaw! wat zouden mijn meisjes dit leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welk meisje wil deze trui niet! hoe mooi moet je meisje zich niet voelen met deze prachtige prinsessentrui!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel allemaal voor deze leuke reacties! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb hier thuis ook ééntje die heel blij zou zijn met zo'n trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie trui.
    Super!

    Vele creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen