Pagina's

woensdag 31 december 2014

flockerdeflock

Onlangs kocht ik een Silhouette Cameo. Naaisters weten al lang wat dat is, ge kunt er hier in blogland niet naastkijken. Voor de niet-kenners die hier voorbij komen: dat is een snijplotter, waarmee je -onder andere- opstrijkbare flex- en flockfolie kan snijden. De eerste keer gebruikte ik mijn machientje voor deze sweater, en dat ging feilloos en gaf direct goesting in meer. En dus stak ik snel nog een sweaterke voor de kabouter in mekaar en leefde mezelf uit met flexen en flocken!




Achteraan...


Stof: sweaterstof: Habiba 
Patroon: ottobre 1/2014
Flex- en flockfolie: draakjeEnzo

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi exemplaar en zo een cameo zal ik mij toch ook eens moeten aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Heb ook al eens uitgekeken naar die cameo, maar dat is dan weer een extra machine die plaats inneemt. Maar als ik dan zie wat voor moois je ermee kan maken ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hé, ik ben er echt blij mee! Ik heb er nog niet zo veel mee gedaan, maar al wel heel veel filmpjes bekeken. Man, man, man wat een mogelijkheden! Mijn hoofd loopt over van de ideetjes...

      Verwijderen
  3. super, ik heb deze giraf ook op mijn zoon zijn T-shirt al staan

    BeantwoordenVerwijderen