Pagina's

zondag 23 augustus 2015

Test maal twee

Voor mijn verjaardag kreeg ik van hubby een coverlock kado. Joehoe! Ik had nog een lap sweaterstof liggen en dus ging ik aan het testen. Na een half uurke probeerselkes had ik dat ding onder de knie, en, toegegeven, die afwerking is toch wel superschoon.

Zo ziet dat er aan de buitenkant uit:





En zo ziet dat er dan aan de binnenkant uit (proper, hé!):


Op de tweede foto hierboven kon je al een glimp opvangen van test nummer 2. Ik ging namelijk wat knoeien met textielverf. In het goud. Maar goed tekenen, dat kan ik niet, dus deed ik maar wat bollen... Hieronder het resultaat:







Geslaagd? Ik weet het niet. Echt niet. Maar het kind heeft in elk geval een sweaterke bij om te ravotten.

Sweaterstof: Stoffenspektakel
Patroon: Stof voor durf-het-zelvers 2
Textielverf: De Banier
Garen in goudkleur: Veritas



















9 opmerkingen:

  1. Waw, die afwerking van die coverlock is zo knap! Misschien dat kleine gouden stipjes iets beter waren geweest, maar dit is zeker draagbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dat je gelijk hebt! Kleine stipjes, of driehoekjes, dat zie ik ook wel zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar droom ik ook van z'n machientje.Ik vind de stippen wel iets hebben..nog ne gelukkige verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ศัลยกรรมตาสองชั้น
    • 1.กรีดหนังตา เป็นแนวทางที่รู้จักดีกันดีกับกระบวนการทำตาสองชั้น หรือจะเรียกว่าวิธีมาตาฐานก็ว่าได้ เพราะว่ามีผู้ที่ทำตาสองชั้นด้วยวิธีการแบบนี้มีมากที่สุดเป็นอันดับหนึ่งเลยเดียว
    • 2.การเจาะรูหรือบางที่เรียกกระบวนการเย็บจุด เป็นการไม่ต้องกรีดหนังตาแม้กระนั้นกลายเป็นการเจาะรูเล็กๆที่กลีบตาห่างกัน 3-4 จุด สามารถเอานำไขมันส่วนเกินออกได้ แล้วหลังจากนั้นกระทำเย็บเงื่อนไหมไปตามแนวเส้นที่ได้กำหนดไว้กับกล้ามเนื้อตา จะก่อให้กำเนิดเป็นตาสองชั้นขึ้น ลักษณะเด่นก็คือไม่ส่งผลให้เกิดรอยแผลเป็น รวมทั้งมีการบวมช้ำเพียงแค่เล็กๆน้อยๆ
    • 3.การเลเซอร์ คือการใช้เลเซอร์คลื่น plasma ยิงไปที่หนังตาทำให้มีหนังตา 2 ชั้นขึ้นมาอย่างสบาย ถึงจะเจ็บจี๊ดแทบจะร้องไห้ แม้กระนั้นลักษณะเด่นก็คือทิ้งแผลเอาไว้น้อยมาก ใช้เวลาพักฟื้นน้อยมาก ดำรงชีวิตธรรมดาได้เกือบจะโดยทันที

    มาเด้
    มาเด้ หน้าใส
    ฉีดมาเด้ ที่ไหนดี

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for posting such a great article! I found your website perfect essay writing service of needs. It contains wonderful and helpful posts. Keep up the good work. Thank you for this wonderful Article!And also found <a href="https://jobewadra.tumblr.com/post/186963837235/how-to-earn-free-walmart-credit>walmart Gift Card</a>

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pg Soft เล่นได้ทุกแพลตฟอร์ม รองรับทุกระบบปลอดภัย 100% เล่นได้ตลอด 24 ชั่วโมง ยิ่งเล่น สล็อตpg ยิ่งรวยแน่นอน

    BeantwoordenVerwijderen