Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

Kadootjes

Afgelopen zondagnamiddag deed ik wat bandwerk en maakte een voorraadje iphonehoesjes. Kwestie van ten eerste mijn machientje eens terug op gang te zwieren (ik ben namelijk met vakantie geweest) en ten tweede wat kleine kadootjes achter de hand te hebben. Ik postte het resultaat op fb en kreeg meteen "ik wil, ik wil" van wat vrienden. Bijgevolg is mijn voorraadje meteen serieus geslonken, maar bon, dat was de uiteindelijke bedoeling... Vrienden blij maken met eenvoudige dingen, daar geniet een mens van!


Patroontje: eigen ontwerp

7 opmerkingen:

  1. Te begrijpen dat je vrienden eentje willen! Zeer mooi stapeltje!!
    (dat doet me eraan denken dat ik ook eentje wilde maken met elastiek, is helemaal onderaan aan mijn to-do-lijstje gesukkeld :-) ) Welk patroontje/tutorial gebruikte je?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ze zijn nochtans snel gemaakt, patroontje heb ik zelf bedacht (super simpel). Ik wil het je wel uitleggen. Als ik dit weekend wat tijd overheb, zal ik er eentje in mekaar steken met foto's. Groetjes, Lin

      Verwijderen
  2. Beste Lin
    Ik zou heel graag zo'n flamingo kleed en het vespa kledingstukje willen bestellen! Zou je die nog voor me knn maken en hoe kan ik je bereiken via mail?karindemeyer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen