Pagina's

zondag 24 mei 2015

Gingerbread

Vorig jaar werden rolden hier een paar hemdjes vanonder mijn machientje. In dit en dit stofje, allebei gemaakt met hetzelfde patroontje. Dat modelleke is supersimpel, staat in no time in mekaar en de kleine kabouter staat er super schattig mee. Versie nummer 1 van dit jaar maakte ik in een stofje dat nog in de voorraadkast lag, de overschot van de lap die ik gebruikte voor de binnenkant van de pampermand als geboortekadootje. Vanwege het hoog cutie-gehalte van dit hemdje zullen hier dit seizoen nog een paar exemplaren verschijnen, vrees ik...








Patroon hemd: Gingerbread uit Homemade Mini Couture
Patroon kroon: eigen ontwerp
Stof: Soft Cactus - markt Maastricht
Kamsnaps: kleurenmix.nl
Biais: Veritas


3 opmerkingen:

  1. Mooi! Ook mijn favoriete hemdjespatroon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gemakkelijk en heel mooi!
    Wij kijken al uit naar versie 2,3,4... :)

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is ook mijn favoriete patroon voor mijn zoon.
    Heel mooi en die kroon, ja, dat maakt het helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen